Salon sporlarında Gebze’nin öncü kulüplerinden biri olan Mustafapaşaspor’da keyifler 10 numara. Voleybolda elde ettiği sonuçlarla adını sıkça duyuran sarı-lacivertli ekibin yıldız kız takımı, yoğun geçen antrenmanların stresini mangal partisinde attı. Sporcuları ile Şişecam Sosyal Tesisleri’nin içerisinde yer alan Piknik Cafe’de bir araya gelen sarı-lacivertli yönetim, başarıyla gurur duydukları takımlarına et ziyafeti çektirdi. Yöneticiler Tarık Değirmenci ve Selahattin Tuna, kendi elleriyle pişirdikleri etleri yine kendi elleriyle oyuncularına ikram ederken, Mustafapaşaspor’un antrenörü Gülsu Çelik, böylesi güzel birlikteliği sağlayan yöneticilere teşekkür etti.










