Salon sporlarında birçok kategoride faaliyet gösteren ve son olarak Küçük Kızlar Voleybol il birinciliği final maçında Yenikent’e yenilerek Türkiye Şampiyonası grup maçlarında mücadele etme şansını kaçıran Mustafapaşaspor’un prensesleri, gösterdikleri genel başarıdan ötürü ödüllendirildi. Gülsüm Çelik yönetimindeki bayan voleybol takımının bu başarısını Cam Mekan’da kutlayan yönetim kurulu, keyifli anların yaşandığı gecede sporcularını çeşitli hediyelerle ödüllendirdi. Başkan Bülent Değirmenci’nin şehir dışında olduğu kutlamaya Başkanvekili Tarık Değirmenci, Selahattin Tuna, Mustafa Apaydın, Garip Yolcu, Tuncer Saltaş, Mehmet Baş ve Yasin Tuna iştirak etti.
Mustafapaşa yönetimi antrenör Gülsu Çelik’i unutmadı. Takım kaptanı Sude Kara, emeklerinden dolayı Gülsu Hoca’ya teşekkür plaketi takdim etti.
Mustafapaşa yönetimi antrenör Gülsu Çelik’i unutmadı. Takım kaptanı Sude Kara, emeklerinden dolayı Gülsu Hoca’ya teşekkür plaketi takdim etti. 








