Kora kor mücadelelere sahne olan U-17 Ligi’nde bir takım daha Play-Off vizesini aldı. Süleyman Nalbant’ın çalıştırdığı Mustafapaşaspor U-17 Takımı, lider Dilovası Belediyespor’u dün akşam oynadığı maçta Ahmet’in golüyle 1-0 yendi ve grup ikincisi olarak Play-Off’ta yer almaya hak kazandı. Lige renk katan ve 16 maçta 37 puan toplayan sarı-lacivertli kramponlar, Dilovası Belediyespor’un ardından H Grubu’nu ikinci sırada tamamladı. Bu grupta Play-Off’a çıkan diğer takım Sultan Orhan oldu. Play-Off’a kaldıkları için mutlu olduklarını ifade eden Mustafapaşaspor altyapı sorumlusu Süleyman Nalbant, “Gidebildiğimiz yere kadar gitmek istiyoruz. Tek bir amacımız var, o da Mustafapaşa’yı başarıyla temsil etmek” dedi. Bu arada U-17 Ligi’nde normal sezon perşembe günü G Grubu’nda oynanacak maçların ardından sona erecek.
SPOR
Yayınlanma: 01 Aralık 2015 - 13:13
Paşa'nın U-17'leri bileti kaptı:1-0
Mustafapaşaspor U-17 Takımı, lider Dilovası Belediyespor'u 1-0 yendiği maçta Play-Off vizesi aldı. Paşa'nın altyapı sorumlusu Süleyman Nalbant, "Play-Off'ta gidebildiğimiz yere kadar gitmek istiyoruz" dedi.
SPOR
01 Aralık 2015 - 13:13









