82 GOL ATTILARAltyapıda başarılı bir sezon geçiren Mustafapaşa, U-13 Takımıyla gurur duyuyor. K Grubu’nda mücadele veren ve oynadığı 14 maçın tümünü kazanarak namağlup şampiyon olan sarı-lacivertli kramponlar hafta sonu kahvaltı organizasyonunda bir araya geldi. Eskihisar Sahil Restaurant’ın sahibi Rasim Coşkun’un davetlisi olarak Eskihisar’a çıkarma yapan Mustafapaşa U-13 Takımı güneşli havada keyifli bir kahvaltı yaptı. Son oynadığı maçta Mollafenari’yi 8-0 mağlup eden Süleyman Nalbant’ın öğrencileri böylelikle grubu namağlup şampiyon olarak bitirdi. 14 maçta rakip ağları 82 kez sarsan Paşa kalesinde sadece 3 gol gördü.KÖŞKER TEBRİK ETTİMustafapaşa U-13 Takımı kahvaltı yaparken, o esnada sahilden geçen Gebze Belediye Başkanı Adnan Köşker sarı-lacivertlilerin heyecana ortak oldu. Sarı-Lacivertli oyuncuların yanına giden ve onlarla aynı fotoğraf karesine giren Başkan Köşker, Mustafapaşa U-13 Takımı’nı şampiyon olmasından ötürü tebrik etti.BAŞARIYI PEKİŞTİRECEĞİZMustafapaşaspor antrenörü Süleyman Nalbant, elde edilen başarıyı Türkiye Şampiyonasıyla pekiştirmek istediklerini söyledi. Konuşmasında yönetime teşekkür eden Nalbant, “Benim ya da oyuncularımın çabasıyla bu şampiyonluk gelmedi. Yönetimin altyapıya gösterdiği samimi ilgi, geldiğimiz noktada etken olmuştur. Başkanımız Bülent Değirmenci ve yönetim kurulu üyelerine şahsım ve oyuncularım adına teşekkür ediyorum. Onlara en büyük hediyeyi Türkiye Şampiyonası’na katılma hakkını elde ederek vereceğiz” dedi.
Gebze Belediye Başkanı Adnan Köşker, Mustafapaşaspor U-13 Takımı’nı tebrik etti
Mustafapaşa U-13 Takımı’nın Sahil Restaurant’ta yaptığı kahvaltıya yönetim kurulu üyeleri Tuncer Saltaş, Selahattin Tuna, Garip Yolcu ve bazı futbolcu velileri katıldı.
Süleyman Hoca oyuncularıyla aynı masada kahvaltı yaptı. Sarı-Lacivertli oyuncuların keyfi görülmeye değerdi.
Gebze Belediye Başkanı Adnan Köşker, Mustafapaşaspor U-13 Takımı’nı tebrik etti
Mustafapaşa U-13 Takımı’nın Sahil Restaurant’ta yaptığı kahvaltıya yönetim kurulu üyeleri Tuncer Saltaş, Selahattin Tuna, Garip Yolcu ve bazı futbolcu velileri katıldı.
Süleyman Hoca oyuncularıyla aynı masada kahvaltı yaptı. Sarı-Lacivertli oyuncuların keyfi görülmeye değerdi. 








