Amatör Futbol Disiplin Kurulu (AFDK), Hereke Yıldız maçının son dakikalarında kırmızı kart gören Gebzespor takım kaptanı Murat Yılmaz’a 3 maçtan men cezası verdi. Kendisine tokat atmaya çalışan rakibine boğazını sıkarak karşılık veren Murat Yılmaz, kural dışı hareketi nedeniyle 3 maç ceza aldı. Buna göre ‘Pele’ lakaplı oyuncu, Ergene Velimeşe ve Kırklareli Yıldırım maçlarının yanı sıra, 2013-2014 sezonunda formasını giydiği Sultangazi’ye karşı da forma giyemeyecek.
SPOR
Yayınlanma: 29 Eylül 2016 - 17:07
Pele, eski takımına karşı yok!
SPOR
29 Eylül 2016 - 17:07










gebzespor klüp başkanı ilker çakır ve ekibi ayrıca eski çarşı grubu bu futbolcuya bakalım ne ceza vericek.rnparasını tıkır tıkır a*** topçu 3 maç cezamı aldı. 15binlira cezayı kesin bakalım kırmızı kart görüyormu? bu adam bu takımın kaptanı. gebzespora zarar verdiğinin farkında mı acaba. 3 maç ceza demek gebzespor için 9 puan demek