Görevde bulunduğu süre içerisinde ilk kez bu sezon Gebzespor’a olumlu bir yaklaşım gösteren ve kazanılan maça galibiyet primi veren Gebze Belediye Başkanı Adnan Köşker, Gebzespor taraftarının takdirini kazanıyor. Taraftarlar sosyal medyada Başkan Köşker’e teşekkür ederken, yapılan yorumlarda geçmişe sünger çekilmesi gerekildiğini ve Adnan Köşker’in sunacağı desteğin Gebzespor’un profesyonel lige dönmesini sağlayacağı ifade edildi. Bu arada Köşker’in prim olarak teknik heyet ve futbolculara kişi başı Bin TL verdiği açıklandı.
SPOR
Yayınlanma: 18 Şubat 2016 - 16:51
Güncelleme: 18 Şubat 2016 - 16:57
Prim miktarı Bin TL
SPOR
18 Şubat 2016 - 16:51
Güncelleme: 18 Şubat 2016 - 16:57









