Kaymakam Güler, okul bahçesinde gerçekleşen törende öğrenciler ve öğretmenlere, “Sayın okul müdürlerimiz, çok kıymetli öğretmenlerimiz ve sevgili öğrenciler hepinize hayırlı sabahlar diliyorum. En içten duygularımla sizleri selamlıyorum. Bu güzel bahar gününde sizlerle birlikte bayrak töreninde olmaktan mutluluk duymaktayım. Bizler için, memleketimiz için en değerlilerimiz sizlersiniz. Bu vatanın bayrağını gelişmiş ülkelerin seviyesine çıkartmak, muasır medeniyetler seviyesine çıkartmak hepimizin borcudur. Bununda tek yolu çalışmaktır. Tabi ki bizler sizleri iyi bir mühendis, iyi bir, doktor, iyi bir hakim olarak görmek isteriz ve bununla birlikte bizim en önemli hedefimiz iyi bir insan olmaktır. Türkiye’nin bugünkü geldiği noktada ülkemiz gelişiyor, kalkınıyor ve gelişmiş ülkeler arasında yerini alıyor. Bütün bunlar çalışmanın, emeğin gayretin sonucudur." diyerek başarı dileklerinde bulundu. Daha sonra öğretmenler odasına geçerek öğretmenlerin talep ve sorunlarını dinleyen Güler en kısa sürede bu talep ve sorunları çözüme kavuşturacağını belirtti. Gebze Necip Fazıl Kısakürek Ortaokulu Okul Müdürü ziyaretlerinden dolayı Mustafa Güler’e teşekkürlerini sundu.
GÜNDEM
Yayınlanma: 30 Nisan 2018 - 12:54
Protokol bayrak töreninde
Gebze Kaymakamı Mustafa Güler, Gebze Belediye Başkanı Adnan Köşker ve Gebze İlçe Milli eğitim Müdürü Şener Doğan ile birlikte Gebze Necip Fazıl Kısakürek Ortaokulu’nda gerçekleşen bayrak törenine katıldı
GÜNDEM
30 Nisan 2018 - 12:54





