Darıca Gençlerbirliği’nin Beşiktaş ile oynadığı Türkiye Kupası maçını resmi rakamlara göre 4 Bin 147 biletli seyirci izledi. İsmetpaşa Stadı’ndaki mücadele 6 Bin 500 civarında futbolseverin olduğu, ancak öğrenci ve bayanların bilet göstermeksizin maçı izlediği öğrenildi. Biletli seyirci sayısı 4 bin 147 kişi olarak tespit edilirken, kulübün bu biletlerden 132 Bin TL hasılat elde ettiği açıklandı. Bu paranın büyük bir bölümü ise özel güvenlik ve stat kiralama gibi masraflara gitti.
SPOR
Yayınlanma: 30 Kasım 2016 - 11:14
Resmi rakam: 4 Bin 147 kişi
SPOR
30 Kasım 2016 - 11:14









