Kartal Bulvarspor teknik direktörü Rıdvan Elmastaş, kadim dostu Çayırova Belediye Başkanı Şevki Demirci’ye yemek jestinden ötürü teşekkür etti. Çayırovaspor’u 3-1 yendikleri maçın ardından Çayırova Belediye Başkanı Şevki Demirci’nin talimatıyla yemekte ağırlanan kırmızı-siyahlılar, Başkan Demirci nezdinde tüm Çayırovaspor yönetimine teşekkürlerini sundu. Çayırova Belediyesi Sosyal Tesisleri’nde yemek yiyip öyle Çayırova’dan ayrılan Kartal Bulvarspor’un teknik direktörü Rıdvan Elmastaş, Şevki Başkana teşekkür etti. Çayırova Belediyesi Sosyal Tesisleri’ni de çok beğendiklerini ifade eden Elmastaş, “Şevki Başkan Çayırova’ya önemli bir tesis kazandırmış. Yemekler çok lezzetli. Geniş ve refah atmosferiyle insan kendini rahat hissediyor. Şevki Başkanı böyle bir tesisi Çayırova’ya kazandırdığı için kutlarım” dedi. Bu arada Şevki Demirci-Rıdvan Elmastaş’ın dostlukları eskiye dayanıyor. Şevki Demirci Gebzespor Kulüp Başkanlığı görevini yaptığı dönemde, Rıdvan Hoca Gebzespor altyapı koordinatörü olarak görev yapıyordu.
SPOR
Yayınlanma: 27 Eylül 2016 - 11:18
Rıdvan Hoca'dan Demirci'ye Teşekkür
SPOR
27 Eylül 2016 - 11:18









