Boks sporunda gururumuz olan Sevindikspor, Genç Erkekler Türkiye Boks Şampiyonası için gittiği Mersin’de rakiplerine ringi dar ediyor. 7 Nisan’da başlayan şampiyonada 4 boksörüyle ilçemizi temsil eden Sevindikspor, burada elde ettiği başarıları kamuoyuyla paylaştı. Bu doğrultuda Samet Gümüş ve Enes Orhan 52 kiloda, Serhat Ayhan ise 75 kiloda mücadele verdiği ilk maçlarını kazanarak adlarını üst tura yazdırdı.BAYRAMOĞLU KUTLADI
60 kiloda rakipleriyle kapışacak olan Sevindik’in diğer boksörü Ömer Gündüz’ün henüz maça çıkmadığı belirtildi. Antrenör Selim Vinçoğlu ve öğrencilerini kutlayan Sevindikspor Kulüp Başkanı Gökhan Bayramoğlu, boksun her kategorisinde iddialı olduklarını gösterdikleri için mutlu olduklarını söyledi.
60 kiloda rakipleriyle kapışacak olan Sevindik’in diğer boksörü Ömer Gündüz’ün henüz maça çıkmadığı belirtildi. Antrenör Selim Vinçoğlu ve öğrencilerini kutlayan Sevindikspor Kulüp Başkanı Gökhan Bayramoğlu, boksun her kategorisinde iddialı olduklarını gösterdikleri için mutlu olduklarını söyledi.









