Geçtiğimiz günlerde Rize’de yapılan Türkiye Boks Şampiyonası’nda mücadele veren Gebzeli boksör Canberk Ertan, finalde karşılaştığı Eren Uzun’a masa başı oyunlarıyla kaybetti. Fenerbahçe adına dövüşen Canberk, yine Fenerbahçeli boksör Eren Uzun’a ringi dar ederken, 3 raundun 2’sinde açık ara önde dövüştü. TRT’de yayınlanan maçı anlatan ünlü boks spikeri Orhan Ayhan da Canberk’in şampiyon olacağını anons ederken, hakemin Eren Uzun’un kolunu havaya kaldırması salonda ve ekranı başında maçı izleyenleri adeta şaşkına uğrattı. İki Fenerbahçeli sporcudan Samsunlu Eren birinci olurken, Gebzeli Canberk ise ikincilik madalyası aldı.
AİLESİNDEN HAKSIZLIĞA TEPKİ
Canberk Ertan’ın Gebze’de yaşayan ailesi basın toplantısı düzenleyerek haksızlığa isyan ettiler. Aynı zamanda Gebze Trabzonlular Dernek Başkanı olan işadamı Necdet Demirtaş ile Gebzespor’un eski kaptanı Adem Demirtaş, yeğenleri olan Canberk’in hakkının yendiğini belirterek, maçın hakemlerini ve boks federasyonunu eleştirdiler. Necdet Demirtaş, bu tür haksızlıklar yüzünden gençlerin şevkinin kırıldığını ve uluslararası alanda başarılar elde edilemediğini belirtirken, Adem Demirtaş da tüm Türkiye’nin maçı izlediğini ve Canberk’in kazanacağını beklerken şaşkınlığa düştüklerini anlattı.
CANBERK ŞAŞKIN VE ÜZGÜN
10 yıldır boks yaşantısı olan Fenerbahçeli sporcu Canberk Ertan da, “Aydı takımdan arkadaşım ile finalde karşılaştık. İlk raund ortadaydı. Ancak ikinci ve üçüncü rauntta açık ara ben öndeydim. 5-0 gibi aleyhimde bir sonuç beklemiyordum. 28 yaşındayım ve 12 yıl daha boks sporunu yapmayı hedeflerken bu tür bariz bir haksızlık beni üzdü” diye konuştu.
AİLESİNDEN HAKSIZLIĞA TEPKİ
Canberk Ertan’ın Gebze’de yaşayan ailesi basın toplantısı düzenleyerek haksızlığa isyan ettiler. Aynı zamanda Gebze Trabzonlular Dernek Başkanı olan işadamı Necdet Demirtaş ile Gebzespor’un eski kaptanı Adem Demirtaş, yeğenleri olan Canberk’in hakkının yendiğini belirterek, maçın hakemlerini ve boks federasyonunu eleştirdiler. Necdet Demirtaş, bu tür haksızlıklar yüzünden gençlerin şevkinin kırıldığını ve uluslararası alanda başarılar elde edilemediğini belirtirken, Adem Demirtaş da tüm Türkiye’nin maçı izlediğini ve Canberk’in kazanacağını beklerken şaşkınlığa düştüklerini anlattı.
CANBERK ŞAŞKIN VE ÜZGÜN
10 yıldır boks yaşantısı olan Fenerbahçeli sporcu Canberk Ertan da, “Aydı takımdan arkadaşım ile finalde karşılaştık. İlk raund ortadaydı. Ancak ikinci ve üçüncü rauntta açık ara ben öndeydim. 5-0 gibi aleyhimde bir sonuç beklemiyordum. 28 yaşındayım ve 12 yıl daha boks sporunu yapmayı hedeflerken bu tür bariz bir haksızlık beni üzdü” diye konuştu.









