Koronavirüsle topyekun mücadelemiz sürmeye devam ediyor. Bu bağlamda, Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Doç. Dr. Tahir Büyükakın, belediye olarak her gün ayrı bir açıklama yapıyor. Son olarak 60 yaşından büyükler için ‘Geniş Ailem Projesi’ kapsamında alışverişlerinin yapılması için ekiplerin hazır olduğunu duyurmuştu. Büyükakın son olarak sağlık çalışanlarına da müjde verdi. Büyükakın, sağlık çalışanlarının toplu taşıma araçlarını ücretsiz olarak kullanabileceğini duyurarak şunları dile getirdi; “Sağlığımız için fedakârca ve özveriyle mücadele eden sağlık çalışanlarımız kovid-19 tehlikesi süresince Büyükşehir Belediyemizin toplu ulaşım hizmetlerinden ücretsiz yararlanacak! Tüm sağlıkçılarımıza minnettarız.”
GÜNDEM
Yayınlanma: 19 Mart 2020 - 15:04
Sağlık çalışanlarına toplu taşıma ücretsiz
Koronavirüs’ün ülkemizdeki yayılımını önlemek ve tespit edilen vakaları iyileştirmek için gecesini gündüzüne katarak fedakarca çalışmalar gerçekleştiren sağlık çalışanlarına Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Doç. Dr. Tahir Büyükakın’dan müjde geldi.
GÜNDEM
19 Mart 2020 - 15:04





