NE İSTEK VAR, NE HIRSBölgesel Amatör Lig(BAL)12. Grup temsilcimiz Gebzespor, tarihinin en ağır yenilgilerinden birini Uzunköprü’de aldı. Kazandığı maçlarda bile alarm veren ve kötü futboluyla eleştirilen takım dün Uzunköprü’de darmadağın oldu. Gebze maçına çıkmadan önce iç sahada galibiyeti olmayan ev sahibi takım 39’da Abdulkadir ile 1-0 öne geçti. Futbolcular golün şokunu üzerinden atamadan ikinci golü kalesinde gördü. 41’de Serhat’ın rövaşata golüyle Uzunköprü soyunma odasına 2-0 önde girdi. Evlere şenlik bir performans sergileyen Gebzespor, Sultangazi maçında olduğu gibi geri dönüşe imza atamadı, aksine daha da kötü bir oyun oynadı. 49’da Ender farkı 3’e çıkardı. 70’de İbrahim Yay, gole giden Ayhan’ı düşürdü, hakem penaltı noktasını gösterdi. Bu dakikada İbrahim de kırmızı kartla oyun dışı kaldı. Penaltıyı kullanan Emin topu üst direğe nişanladı. Geri kalan dakikalarda maç rölantide geçti ve Gebzespor ligdeki ikinci yenilgisini farklı bir skorla Uzunköprü’den aldı:3-0.FUTBOLCULARA TEPKİGebzespor’un cefakâr taraftarı Uzunköprü deplasmanında takımlarını yalnız bırakmadı. Sabah erken saatlerde yola çıkan 3 otobüs dolusu taraftar, yaklaşık 5 saat yolculuğun ardından Uzunköprü’ye ulaştı. Galibiyet umuduyla kendilerine ayrılan tribüne geçen taraftarımız, coşkulu tezahüratlarıyla başladığı maçta alınan 3-0’lık mağlubiyetle kahroldu. Yenilen gollerden sonra oldukları yere yığılıp kalan taraftarlar futbolculara büyük tepki gösterdi.
SPOR
Yayınlanma: 06 Kasım 2016 - 15:27
Sahi, sizin derdiniz ne?
Gebzespor’da işler kötüye sarıyor. Mor-Beyazlı temsilcimiz ilk deplasman galibiyetini almak için gittiği Uzunköprü’den hezimetle döndü. Olan, günübirlik 10 saat yolculuk yapan taraftara olurken karşılaşma sonrası futbolculara tepki yağdı.
SPOR
06 Kasım 2016 - 15:27









