Yarınların Gebzespor’u için mücadele verdiklerini dile getiren Sak, “Bizim tek gayemiz, gelecekteki Gebzespor’un temelini atmak. Akademi Ligi’ne katılma ısrarımızda buydu. Bu lig sporcuların gelişimlerini hızlandırdığı gibi ufak yaştan itibaren profesyonelliği de öğrenmelerini sağlıyor. Şuan 90 oyuncumuz var. Bu oyuncuların yarısı farklı kulüplerden transfer olarak aramıza katıldı. Haliyle uyum sorunumuz var. Skora takılıp kalmıyoruz. İlk maçımızı Türk futbolunun lokomotif kulüplerinden Sakaryaspor ile oynadık. Aldığımız 3 yenilgi ve 1 galibiyete değil, oyuncularımızın ne yaptığına ve bundan sonra da ne yapacaklarına bakıyoruz. İzlenimlerimiz olumlu. Bu çocukların gelişim kat edebilmeleri ilgi ve destekle de alakalı. Herkesin desteğine ihtiyacımız var. Kurtuluş Akademi Ligi’nde” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 11 Eylül 2018 - 16:35
Sak: Kurtuluş Akademi'de!
Akademi Ligi’nde ilk haftayı Sakaryaspor ile oynadığı maçlarla geride bırakan Gebzespor, destek ve ilgi bekliyor. İlk haftaya ortaya çıkan tablonun gelecek adına umut verdiğini belirten Gençlik Gelişim Direktörü Mücahit Sak, kadrolarında istikbal vaat eden gençlerin olduğunu ve bu gençlere herkesin sahip çıkması gerektiğini söyledi.
SPOR
11 Eylül 2018 - 16:35









