Tüm Türkiye, Dünyanın en köklü dördüncü kros müsabakası olan Avrupa Şampiyon Kulüpler Kros yarışmalarını üst üste 3’üncü kez ilk sırada tamamlayan Darıca Belediyesi Eğitim Spor Kulübü’nün başarısını konuşuyor. 1962 yılından bu yana yapılan Avrupa Şampiyon Kulüpler Kros Birinciliğini ilk olarak 2014’de İspanya’da kazanan, 2015 yılında bu başarısını Portekiz’de pekiştiren Darıcalı atletler, bu yılda Kastamonu’da gerçekleşen Avrupa Şampiyon Kulüpler Kupası’nı üst üste 3.kez havaya kaldırmanın haklı gururunu yaşadı.DARICA ŞAMPİYONU KARŞILADIDün akşam geç saatlerde Darıca’ya gelen atletler ve kafile Darıca’da davul zurnalar eşliğinde karşılanırken, çekilen halaylarla şampiyonluk kutlaması yapıldı. Meşalelerin de yakıldığı kutlama programında bir konuşma yapan Darıca Belediye Başkanı Şükrü Karabacak, “Üçüncü kez Avrupa’da zirvede yer almanın mutluluğunu yaşıyoruz. Çok mutluyuz, çok sevinçliyiz. Ülkemize Avrupa şampiyonluğunu kazandırmak, bayrağımızı göklerde dalgalandırmak bizleri çok mutlu etti. Başta Kulüp Başkanımız Mustafa Öztürk olmak üzere, atletlerimizi ve teknik heyetimizi tebrik ediyorum. Bu şampiyonluk Darıca’mıza ve ülkemize hayırlı olsun” diyerek duygu ve düşüncelerini dile getirdi. Ekip daha sonra Darıca Belediyesi’ne ait Teras Cafe & Restaurant’ta düzenlenen şampiyonluk yemeğinde günün yorgunluğunu attı.
15 farklı ülkeden 188 sporcunun ter döktüğü yarışmalara Genç Erkekler kategorisinde katılan sporcularımız, Fenerbahçe ve İspanyol rakibini geride bırakarak Avrupa Kros Şampiyonası tarihine altın harflerle yazdırdı.
Başkan Karabacak, “Ülkemize Avrupa şampiyonluğunu kazandırmak, bayrağımızı göklerde dalgalandırmak bizleri çok mutlu etti” dedi.
Kastamonu’dan gece saatlerde dönen kafile, kalabalık bir topluluk tarafından karşılandı.









