Gazetemizi telefon ile arayarak açıklama yapan Tanta, ‘’Takımımızın Gebzespor maçı öncesinde Gölcük’te kampa gireceği haberleri asılsızdır. Sapanca Gençlikspor olarak kulüp tesislerinde kampa girerek Gebze deplasmanına günübirlik geleceğiz. Takımımız hakkında kamuoyunda dolaşan ‘teşvik primi’ iddaları doğru değil. Kulübümüzün şike ya da teşvik gibi çirkin eylemlerden uzaktan alakası yoktur, olamaz da. Sapanca Gençlikspor son derece prestijli ve ilkelerinden vazgeçmeyen, doğruların yanında olan bir kulüptür. Pazar günü her maçta olduğu gibi Gebzespor maçında da duruşumuzdan taviz vermeden dürüstçe çıkıp mücadelemizi vereceğiz’’dedi.










bravo , Sakarya halkını hep sevdik.