Darıca G.B Yönetim Kurulu Üyesi Zeki Sarı, kurada Balıkesirspor'u çekmesinin ardından turu geçeceklerini hatta kupayı sarı yueşilli kulübün müzesine getireceklerini ifade etti. Zeki Sarı duygularını sosyal medya kişisel sayfasından paylaştı.Sarı paylaşımında, "Allahını izniyle anlimizin teriyle kupayı alıp dolabımiza gururla yerlestiricez Darica gençlerbirliği bu başarıyı hak ediyor ve başarıcaz bu başarı hepimizin olacak." sözlerine yer verdi.
SPOR
Yayınlanma: 28 Eylül 2016 - 21:06
Güncelleme: 28 Eylül 2016 - 21:13
Sarı Kupayı İstiyor
Darıca G.B Ziraat Türkiye Kupası 3.Tur karşılaşmasındaki rakibini belirlemek üzere Riva'ya giden sarı yeşilli kulübün yönetim kurulu üyesi Zeki Sarı çıtayı yükseltti.
SPOR
28 Eylül 2016 - 21:06
Güncelleme: 28 Eylül 2016 - 21:13









