Birbirinden eğlenceli ve eğitici aktivitelerin bulunduğu Bilgievleri’nde gerçekleştirilen satranç şampiyonasına 15 Bilgievi, 4’er kişilik takımlarla katıldı. Satranç sporunun yaygınlaştırılması ve daha geniş yaş gurubuna hitap etmesi amacı ile 3, 4, 5, 6 ve 7. sınıf öğrencilerinden oluşturulan 4’er kişilik karma guruplar halinde maçlar yapıldı. Bilgievleri çalışanları arasından seçilen satranç komisyonunun yürüttüğü organizasyonda, kuralar çekilerek birbirleriyle yarışacak guruplar belirlendi. Her biri 4 kişiden oluşan takımların karşılaştığı maçlarda kazanan takımlar puan alabilmek için ter döktü. Lig usulü gerçekleşen karşılaşmalarda 3 turda yarışan takımlar günün sonunda en yüksek puanları alarak, evlerine dönmek için uğraştı. 5 ay boyunca devam edecek olan satranç liginin sonunda en çok puanı alıp dereceye giren takımlara ödül verilecek. Bilgievi bünyesinde antrenörlük belgesine sahip olan eğitmenlerin rehberliğinde sürdürülen yarışmalarda, öğrenciler takımlarına puan kazandırmak için ter döktü. Gerçekleştirilen 3 turun sonunda ilk üçe giren takımlardan; Maria Anne Bilgievi yarışmalardan 10 puan toplarken, Gazi Akçakoca Bilgievi 9, Mehmet Akif Ersoy Bilgievi 9 puan aldı. Beş ay sürecek olan Bilgievleri arası satranç ligi, önümüzdeki ay düzenlenecek olan maçlarla devam edecek.
SPOR
Yayınlanma: 14 Ocak 2016 - 16:35
"Satranç Ligi'' başladı
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanlığı’na bağlı olarak faaliyet gösteren Bilgievleri’nde düzenlenen satranç liginin bu ayki maçları oynandı.
SPOR
14 Ocak 2016 - 16:35









