Dilovası Devlet Hastanesi Başhekimi Op.Dr. Ömer Naci Yılmaz, hastane yönetimi ve İlçe Sağlık Müdürü Mustafa Polat, Dilovası Belediye Başkanı Hamza Şayir’i makamında ziyaret etti. Ziyarette Başhekim Yılmaz ve beraberindeki heyet, koronavirüs ile mücadele sürecinde yaptıkları koordineli çalışma ve desteklerden ötürü Dilovası Belediye Başkanı Hamza Şayir ve ekibine teşekkür ederek plaket takdim ettiler.
“SAĞLIKÇILARIMIZ CANLARI
PAHASINA MÜCADELE ETTİ”
Ziyaretten dolayı duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Şayir, “Tüm dünyayı ve ülkemizi etkisi altına alan koronavirüs salgınıyla mücadele hepimizin ortak sorumluluğudur. Dilovası Belediyesi olarak halkımızın sağlığı ve huzuru için elimizden gelen her türlü katkıyı sunmaya çalıştık. Tabi bu zorlu süreçte sağlık personelimizin canları pahasına mücadelesi hepimizi gururlandırdı. Fedakarca mücadele veren sağlık çalışanlarımıza destek olmak insani görevimizdi. Bu süreçte bir nebze de olsa yanlarında olup destek sağlayabildiysek ne mutlu bize. Başhekimimiz, İlçe Sağlık Gurup Başkanımız ve sağlık personeli arkadaşlarımız tarafından verilen bu plaketi pandemi sürecinde kurallara riayet eden tüm halkımız adına alıyorum. Teşekkür ediyorum” dedi.
“SAĞLIKÇILARIMIZ CANLARI
PAHASINA MÜCADELE ETTİ”
Ziyaretten dolayı duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Şayir, “Tüm dünyayı ve ülkemizi etkisi altına alan koronavirüs salgınıyla mücadele hepimizin ortak sorumluluğudur. Dilovası Belediyesi olarak halkımızın sağlığı ve huzuru için elimizden gelen her türlü katkıyı sunmaya çalıştık. Tabi bu zorlu süreçte sağlık personelimizin canları pahasına mücadelesi hepimizi gururlandırdı. Fedakarca mücadele veren sağlık çalışanlarımıza destek olmak insani görevimizdi. Bu süreçte bir nebze de olsa yanlarında olup destek sağlayabildiysek ne mutlu bize. Başhekimimiz, İlçe Sağlık Gurup Başkanımız ve sağlık personeli arkadaşlarımız tarafından verilen bu plaketi pandemi sürecinde kurallara riayet eden tüm halkımız adına alıyorum. Teşekkür ediyorum” dedi.






