Kocaeli İl Emniyet Müdürü Veysel Tipioğlu, koronavirüs ile mücadele kapsamında 7/24 mesai yapan personelini bir an olsun yalnız bırakmıyor. Tipioğlu bu bağlamda bugün Şekerpınar Polis kontrol noktasını ziyaret etti. Kontrol noktasındaki görevli polislerle sohbet ederek onlara hal hatır soran Tipioğlu, uygulamalar hakkında Çayırova Emniyet Müdürü Erkan Gürbüz’den bilgi aldı. Tipioğlu’nun ziyareti polislere güç ve moral verdi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 28 Nisan 2020 - 22:25
Güncelleme: 28 Nisan 2020 - 22:37
Şekerpınar polis kontrol noktasını ziyaret etti
Kocaeli İl Emniyet Müdürü Veysel Tipioğlu, sahadan ayrılmıyor. Tipioğlu bugün Şekerpınar polis kontrol noktasını ziyaret ederek, yapılan uygulamaları yerinde denetledi. Tipioğlu’nun ziyareti polislere moral aşıladı.
GÜNDEM
28 Nisan 2020 - 22:25
Güncelleme: 28 Nisan 2020 - 22:37





