Tatilini geçirmek üzere Bandırma’da yaşayan ailesinin yanına giden 26 yaşındaki oyuncu, kendisinin gol atmasının önemli olmadığını ve önemli olanın takımın kazanması olduğunu söyledi. Telefonla görüşlerini aldığımız Batuhan, “Gebzespor’u şampiyon yapacak puanları toplarsak en büyük başarıyı o zaman yakalamış olacağız. Takım arkadaşlarımla birlikte inanın kazanmak için sahada her şeyi deniyoruz. Benim gol atmam hakikaten önemli değil, önemli olan atılan goller ve Gebzespor’un başarısıdır. Gebzespor’da biz ekip olarak çalışıyoruz. Sen ben yok, biz varız…” diye konuştu.
SPOR
Yayınlanma: 20 Aralık 2017 - 15:21
Sen ben yok, biz varız!
90+4’de Bursa Zafer’e, 77.dakikada ise Sapanca Gençlikspor’a attığı golle Gebzespor’a hayat veren Batuhan Irmak, Yenigün’e konuştu. Başarılı oyuncu, "Gebzespor’da biz ekip olarak çalışıyoruz. Sen ben yok, biz varız…"dedi.
SPOR
20 Aralık 2017 - 15:21









