Engellerin bedende değil yürekte olduğunu belirten Ağırkaya çiftçi, “Birbirimizi severek hayata sımsıkı tutunduk” diyerek, kendileri gibi engelli olan vatandaşlara mesaj veriyor. Engelli vatandaşların en büyük sorunlarından birisi hayata atılmalarındaki zorluklar. Bu zorlukları yenerek hayata sımsıkı tutunan engellilerin bulunması da diğer engellilere örnek olması yönünden önemli. Kocaeli’de Bakım Rehabilitasyon ve Aile Danışma Merkezi’nde tanışıp evlenen bedensel engelli Zehra ve Serdal Ağırkaya çifti de, sadece engellilere değil tüm insanlara örnek oluyor.REHABİLİTASYON MERKEZİNDE TANIŞTILAR
Bir yaşında yanlış iğneden dolayı tekerlekli sandalyeye mahkûm kalan Ağırkaya ilerleyen yaşlarda engelli basketbol sporu yapmak için Kocaeli’ne gelir. Konya doğumlu olan Ağırkaya, imkânlarının kısıtlı olması nedeniyle Kocaeli Bakım Rehabilitasyon Merkezi’nde hayatını idame eder. Merkezde kendisi gibi engelli olan Zehra ile tanışır. Kısa sürede evlenme kararı veren örnek çift, şimdilerde iki çocuk sahibi. Çocuklarından ilkine Umut adını vermişler, diğerine ise Vahit.HAYATA KÜSMEK YERİNE SIMSIKI TUTUNDUK
Ağırkaya 2009 yılında Rehabilitasyon Merkezi’nde yaşamaya başladığını ifade ederek, “Merkezde benim gibi birçok engelli arkadaşımız vardı. Zehra ile burada tanıştık. 2012 yılında da evlendik. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tüm ev eşyalarımızı temin etti. Birer engelli olarak hayata küsmek yerine sımsıkı tutunduk. Çünkü engeller bedende değil yürektedir. Şimdi iki çocuğumuz var. Biz bu hayatı beraber yaşayacağımız için mutluyuz. Tüm engelli arkadaşlarıma da tavsiyem; hayata küsmek sizin engelliliğiniz, eğer hayata yürekten atılırsanız engelleriniz de bir bir ortadan kalkar” dedi.
Bir yaşında yanlış iğneden dolayı tekerlekli sandalyeye mahkûm kalan Ağırkaya ilerleyen yaşlarda engelli basketbol sporu yapmak için Kocaeli’ne gelir. Konya doğumlu olan Ağırkaya, imkânlarının kısıtlı olması nedeniyle Kocaeli Bakım Rehabilitasyon Merkezi’nde hayatını idame eder. Merkezde kendisi gibi engelli olan Zehra ile tanışır. Kısa sürede evlenme kararı veren örnek çift, şimdilerde iki çocuk sahibi. Çocuklarından ilkine Umut adını vermişler, diğerine ise Vahit.HAYATA KÜSMEK YERİNE SIMSIKI TUTUNDUK
Ağırkaya 2009 yılında Rehabilitasyon Merkezi’nde yaşamaya başladığını ifade ederek, “Merkezde benim gibi birçok engelli arkadaşımız vardı. Zehra ile burada tanıştık. 2012 yılında da evlendik. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tüm ev eşyalarımızı temin etti. Birer engelli olarak hayata küsmek yerine sımsıkı tutunduk. Çünkü engeller bedende değil yürektedir. Şimdi iki çocuğumuz var. Biz bu hayatı beraber yaşayacağımız için mutluyuz. Tüm engelli arkadaşlarıma da tavsiyem; hayata küsmek sizin engelliliğiniz, eğer hayata yürekten atılırsanız engelleriniz de bir bir ortadan kalkar” dedi.






