Kulüpten alacaklı olan isimlere alacaklarının yüzde 30’larını ödeyen Gebzespor Başkanı İlker Çakır, gelecek sezon yaşanacak olası ‘transfer yasağı’ durumunu ortadan kaldırmak için önceliğini SGK borçlarına çevirdi. SGK’ya olan 750 Bin TL’lik borcun ödenmesi için önceki akşam gerçekleştirilen toplantıda önemli açıklamalar yapan Başkan Çakır, SSK borçlarını bir an önce temizlemeleri gerektiğini söyledi. Bu açıklamaların ardından yeni dönemde Genel Sekreter olarak görev yapacak olan Sadık Güvenç ve İdari işlerden sorumlu yönetici Ümit Aydın SGK borçların ödenmesi noktasında direkt olarak tam yetkili isim olarak görevlendirildiler.
SPOR
Yayınlanma: 06 Mayıs 2016 - 14:39
SGK borcunu onlar takip edecek
SPOR
06 Mayıs 2016 - 14:39









