Özgür Vurur’un yeniden göreve gelmesiyle silkelenen Gebzespor, tam konsantre ile cumartesi günü oynayacağı Silivri maçına hazırlanıyor. Bugün saat 11.00’de sıkı bir antrenman çıkartan futbolcular da arzu ve istek tavan yaparken, teknik direktör Özgür Vurur da galibiyet düşüncesini adeta kafalara kazıyor. Takımda son durumun çok iyi olduğunu belirten Vurur, Silivri deplasmanında kendilerini zor bir maç beklese de sahaya kesinlikle 3 puan düşüncesiyle çıkacaklarını dile getirdi.HERKES İKİ KİŞİLİK OYNAMALI
Bu ifadelerini gerek bire bir, gerekse toplu konuşmalarda oyuncularına aktaran Vurur, herkesin iki kişilik oynamasını ve her zamankinden daha çok mücadele edilmesini istedi. Takım yarın yine 11.00’de yapacağı antrenman ile hazırlıklarını devam ettirecek.
Bu ifadelerini gerek bire bir, gerekse toplu konuşmalarda oyuncularına aktaran Vurur, herkesin iki kişilik oynamasını ve her zamankinden daha çok mücadele edilmesini istedi. Takım yarın yine 11.00’de yapacağı antrenman ile hazırlıklarını devam ettirecek.









