Gaziler Mahalle Teşkilatının aylık düzenlediği Mahalle Divanı toplantısına Saadet Partisi Gebze İlçe Başkanı Necati Korkmaz, İlçe Yönetim Kurulu, Gaziler mahalle yönetimi katıldı.Gaziler Mahallesi olarak her zaman Gebze’de örnek olduklarını ifade eden Mahalle Başkanı Salih Yaban, “Biz mahalle olarak bize düşen diğer mahallelerimize mihmandarlık görevimizi yaptığımız çalışmalarla sürdürmeye devam ediyoruz. Bu düzenlediğimiz mahalle divanımız da bunun en güzel örneğidir. Salonumuz tamamen dolmuş vaziyettedir. Milli Görüşün tek temsilcisi Saadet Partisi’nin Gebze’de dalgalanması için çalışmalarımızı tüm birimlerimizle sokak sokak apartman apartman hane hane yapıyoruz.” dedi.“BESMELE ÇEKEREK KOLLARI SIVAYACAĞIZ”
Yapılan çalışmalardan son derece memnun olduklarını ifade eden İlçe Başkanı Korkmaz, “Bu çalışmaların neticesinde görüyoruz ki teşkilatlarımız ilk gün ki aşkla Dim dik ayakta. İşte böyle herkes kendi üzerine düşen görevi layıkıyla yaparsa bizim Gebze belediyesini almama gibi bir durumumuz olmaz ve tabi akabinde meclise girememe gibi bir durumda hâsıl olmaz. Burada bunu gerçekleştirmek için Rahmetli Erbakan hocamızın her zaman vurguladığı çok önemli bir unsur ortaya çıkıyor. Buda İnanç ve Azim. İşte biz bir işi inanarak yaptığımız zaman Hz. Allah azze ve celle bunun mükafatını veriyor. Şimdi bu toplantının ardından herkes ilk günkü azim ve aşkla yeniden besmele çekerek kolları sıvayacak çalışmalara başlayacak. İşte o zaman bizde Cenab-ı Allah azimüşşan’ın yardımıyla muzaffer olacağız. Biz zaferden değil seferden sorumluyuz. Şimdi seferimiz yerel seçimlerdir. Bunun için çalışmalarımızı buna göre planlamalı ve şekillendirmeliyiz.” dedi.
Yapılan çalışmalardan son derece memnun olduklarını ifade eden İlçe Başkanı Korkmaz, “Bu çalışmaların neticesinde görüyoruz ki teşkilatlarımız ilk gün ki aşkla Dim dik ayakta. İşte böyle herkes kendi üzerine düşen görevi layıkıyla yaparsa bizim Gebze belediyesini almama gibi bir durumumuz olmaz ve tabi akabinde meclise girememe gibi bir durumda hâsıl olmaz. Burada bunu gerçekleştirmek için Rahmetli Erbakan hocamızın her zaman vurguladığı çok önemli bir unsur ortaya çıkıyor. Buda İnanç ve Azim. İşte biz bir işi inanarak yaptığımız zaman Hz. Allah azze ve celle bunun mükafatını veriyor. Şimdi bu toplantının ardından herkes ilk günkü azim ve aşkla yeniden besmele çekerek kolları sıvayacak çalışmalara başlayacak. İşte o zaman bizde Cenab-ı Allah azimüşşan’ın yardımıyla muzaffer olacağız. Biz zaferden değil seferden sorumluyuz. Şimdi seferimiz yerel seçimlerdir. Bunun için çalışmalarımızı buna göre planlamalı ve şekillendirmeliyiz.” dedi.









