Devre arasında 8 oyuncuyla anlaşma sağlayan Darıca Gençlerbirliği’nde transfer dosyası kapanmadı. Sol beke takviye düşündüklerini ifade eden sarı-yeşillilerin başkanı Abdullah Örs, “Devre arasında hocamızın da düşüncelerini alarak 8 futbolcu ile anlaşma sağladık. Takdir edersiniz ki her biri kaliteli oyuncular. Ancak biraz zamana ihtiyaçları var. Hocamız yavaş yavaş yeni arkadaşlarımızı da sahaya sürüyor. Transferi kapattık gibi ancak bir sol bek alabiliriz. Gündemimizdeki oyuncuyu Türkiye kupası maçında izledim. Hocamızla bu oyuncu ile ilgili görüşeceğiz. Şu an her şey yolunda gidiyor. Bundan sonra bizim bileğimizi kolay kolay bükemeyecekler. Taraftar desteğine ihtiyacımız oluyor. Darıcalı vatandaşlarımızdan ricamız, bizi yalnız bırakmasınlar” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 20 Ocak 2016 - 16:56
Sol bek alabiliriz
Devre arasında 8 oyuncuyla anlaşma sağlayan Darıca Gençlerbirliği’nde transfer dosyası kapanmadı. Başkan Örs, sol beke takviye düşündüklerini söyledi.
SPOR
20 Ocak 2016 - 16:56









