Bu sezon kendini BAL’da misafir olarak gören Gebzespor, 3.Lig hedefi doğrultusunda kadrosunu güçlendirmeye devam ediyor. Bir süredir sol bek arayan mor-beyazlı kurmaylar, geçtiğimiz sezon Zara Belediyespor forması giyen Oğuz Kamil İnağ üzerinde karar kıldı. 26 yaşında olan genç oyuncu, bugün Başkan İlker Çakır’ın ofisinde yapılan görüşmede Gebzespor’a ‘evet’ dedi. Futbol Şube Sorumlusu Adem Yıldırım’ın da hazır bulunduğu anlaşmada heyecanlı olduğu gözlenen yeni sol bekimiz, Gebzespor’da şampiyonluk yaşayacağına inandığını ifade etti.2.LİG GEÇMİŞİ VARGebzespor’un sol beke monte ettiği Oğuz Kamil İnağ, bir yıl aradan sonra yeniden amatörü dönüş yaptı. 2014-2015 sezonunda BAL ekibi Serhat Ardahanspor’da forma giyen Oğuz geçtiğimiz sezon profesyonele dönüş yapmış ve Sivas ekibi Zara Belediyespor’da forma giymişti. Tokatspor, Karsspor, Keçiörengücü, Tarsus İ.Y. ve Elazığ Belediyespor takımlarında profesyonel olarak top koşturan Oğuz Kamil’in 2.Lig’de 33, 3.Lig’de ise 42 maçı bulunuyor. Gebzespor formasıyla ikinci kez BAL deneyimi yaşayacak olan Oğuz Kamil’e başarı dileklerimizi iletiyoruz.
SPOR
Yayınlanma: 12 Temmuz 2016 - 11:06
Güncelleme: 12 Temmuz 2016 - 15:34
Sol bekte tamam
Gebzespor aradığı sol beki Zara’da buldu. Yönetim, geçtiğimiz sezon Sivas ekibinde forma giyen Oğuz Kamil İnağ’ı renklerine bağladı.
SPOR
12 Temmuz 2016 - 11:06
Güncelleme: 12 Temmuz 2016 - 15:34









