Gebzespor Kulüp Başkanı İlker Çakır, geçmiş dönemlerden kalan futbolcu alacaklarını kaldığı yerden temizlemeye devam ediyor. Alacağının yüzde 30’unu kabul edene ödeme yapan Başkan Çakır, bu doğrultuda Fatih Sarı ile anlaşma sağladı. 2010-2011 sezonunda Gebzespor forması giyen ve profesyonel futbol yaşantısına o sezon nokta koyarak amatöre dönüş yapan Fatih Sarı, Başkan Çakır’ın sunduğu şartı kabul ederek, Gebzespor’dan alacağının kalmadığına dair muvafakatnameyi imzalayarak kulübe gönderdi. Başkan Çakır, Fatih Sarı’yı alacağının yüzde 30’unu kabul etmeye ikna eden Ünal Uluköylü’ye teşekkür etti. Fatih Sarı ile helalleşen Başkan Çakır, diğer alacaklılara da kapısının açık olduğunu söyledi. TFF’de bulunan borçlu 72 dosyayı 12’ye düşüren Başkan Çakır, aydınlık bir Gebzespor için mücadelesini ortaya koyuyor.
SPOR
Yayınlanma: 12 Nisan 2016 - 15:19
Son muvafakatname Fatih Sarı'dan
SPOR
12 Nisan 2016 - 15:19









