Gebzespor’un teknik direktörü Cengiz Demir, Kızılcahamam’da devam eden sezon başı hazırlık kampında gelinen son noktayı özetledi. Takımda taşların yavaş yavaş yerine oturduğunu, hem futbolcuların, hem de takımın performansının iyi bir noktaya geleceğini dile getiren Demir, “Gidişattan memnunum” açıklamasını yaptı. Yarın itibariyle hazırlık maçlarına başlayacaklarını dile getiren mor-beyazlı teknik adam, “İdmanda iyiyiz. Oyuncularımız dediklerimizi harfiyen yerine getiriyor. Sıra geldi maç ortamındaki performansa. Oyuncularımızın nasıl bir mücadele ortaya koyacaklarını açıkçası bende merak ediyorum. İyi futbol oynamak ve bunu da galip gelerek taçlandırmak istiyoruz” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 15 Ağustos 2016 - 16:02
Son noktayı özetledi
Gebzespor Teknik Direktörü Cengiz Demir, Kızılcahamam’dan seslendi, işlerin yolunda gittiğini ve futbolcuların performansından memnun olduğunu söyledi.
SPOR
15 Ağustos 2016 - 16:02









