Çayırovaspor’a destek veren herkese teşekkürü bir borç bildiğini söyleyen Başkan Külte, gösterdikleri mücadeleyle Çayırovaspor’un diğer sezonlara göre adının daha da duyurulmasını sağlayan teknik kadro ve futbolcuları da baraj maçında alınan farklı Kartepe Suadiye galibiyetinden ötürü tebrik etti. Çayırovaspor’un artık lig atlaması gerektiğini belirten Başkan Külte, “Yorucu ve stresli bir sezonu geride bıraktık. Bu zorlu yolculukta desteklerini esirgemeyen herkese ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Bugün bulunduğumuz yer BAL Ligi. Yarınlarda inşallah 3.Lig olur...” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 29 Nisan 2018 - 17:18
Stresi attı, 3.Lig'i işaret etti
Baraj maçında Kartepe Suadiye’yi yenerek tüm sezonun stresini atan Çayırovaspor’un Başkanı Şevket Külte, sosyal medya hesabından teşekkür mesajı yayınladı.
SPOR
29 Nisan 2018 - 17:18









