Dilovalı teknik adam Suat Şık, apandisit ameliyatı oldu. Karın ağrısı şikâyetiyle Darıca Farabi Hastanesi’ne giden genç teknik adam, apandisit teşhisi konulmasının ardından ameliyata alındı. Suat Şık’ın ameliyatının iyi geçtiği öğrenildi. Ameliyat sonrası Suat Şık’ı Dilovası spor camiası ziyaret etti. Yöneticiler, teknik heyet ve futbolcular, aynı zamanda Dilovası Beşiktaşlılar Birliği Başkanı olan Suat Şık’a geçmiş olsun dileklerini ilettiler. Gebze Yenigün Gazetesi olarak Suat Hoca’nın biran önce ayağa kalkmasını temenni ediyoruz.
SPOR
Yayınlanma: 22 Kasım 2018 - 23:39
Suat Şık apandisit ameliyatı oldu
Dilovalı teknik adam Suat Şık, apandisit ameliyatı oldu.
SPOR
22 Kasım 2018 - 23:39









