1.Küme U-19 Ligi D Grubu’nda mücadele eden Sultan Orhanspor, grubun son haftasında konuk ettiği Darıcaspor’u 7-2’lik skorla yenerek şampiyonluğunu ilan etti. Ligin Gebze ayağını zirvede tamamlayan Mehmet Demir’in talebeleri, bölgemizi Türkiye Şampiyonası’nda temsil edecek. Turuncu-Mavililer, Metin Oktay Stadı’nda oynanan maça adeta 2-0 önde başladı. Sultan Orhanspor’un genç yeteneği Berat, 30’ncu saniye ve 2’nci dakikada attığı üst üste iki golle skoru bir anda 2-0’a getirdi.53 PUAN TOPLADI
Maçın hemen başında kalesinde iki şok gol gören Darıcaspor, turuncu-mavililerin etkili oyunu karşısında çaresiz kaldı. Sultan Orhanspor, Umut ve Batuhan’ın ayağından iki gol daha bularak devreye 4-0 önde girdi. Mücadelenin ikinci yarısında çok rahat bir futbol ortaya koyan Mehmet Demir’in öğrencileri, Mert, Aslan ve Emre Varis’in golleriyle sahadan 7-2 galip ayrılarak sezonu 53 puanla zirvede tamamladı. Şampiyonluk kupasını maçın bitiş düdüğü ile birlikte havaya kaldıran Sultan Orhanspor, bölgemizi Türkiye Şampiyonası’nda temsil etmeye hak kazandı.
Turuncu-Mavili oyuncular, şampiyonluk kupasıyla bol bol fotoğraf çektirdi.
Maçın hemen başında kalesinde iki şok gol gören Darıcaspor, turuncu-mavililerin etkili oyunu karşısında çaresiz kaldı. Sultan Orhanspor, Umut ve Batuhan’ın ayağından iki gol daha bularak devreye 4-0 önde girdi. Mücadelenin ikinci yarısında çok rahat bir futbol ortaya koyan Mehmet Demir’in öğrencileri, Mert, Aslan ve Emre Varis’in golleriyle sahadan 7-2 galip ayrılarak sezonu 53 puanla zirvede tamamladı. Şampiyonluk kupasını maçın bitiş düdüğü ile birlikte havaya kaldıran Sultan Orhanspor, bölgemizi Türkiye Şampiyonası’nda temsil etmeye hak kazandı.
Turuncu-Mavili oyuncular, şampiyonluk kupasıyla bol bol fotoğraf çektirdi. 








