BAL iddiasını gelecek sezona bırakan Sultan Orhanspor, Play-Off’taki son maçını yarın Nusretiye ile oynayacak. 3 maçtır kazanan turuncu-mavililer, 2017-2018 sezonuna galibiyetle veda etmek istiyor.MAÇ DERBENT STADI’NDA
Amatör Süper Lig’de Play-Off maratonu sona eriyor. İkinci yarıdaki ilk 3 maçını kaybederek BAL yarışına havlu atan temsilcimiz Sultan Orhanspor, 2017-2018 sezonu yarın oynayacağı Nusretiye mücadelesiyle kapatacak. Son 3 maçını kazanarak prestij edinen Özgür Demirtaş’ın öğrencileri vedayı da galibiyetle yapmak istiyor. Temsilcimiz ilk maçı 1-0 kazanmıştı. Rövanş Derbent Stadı’nda saat 16.00’da oynanacak.
Amatör Süper Lig’de Play-Off maratonu sona eriyor. İkinci yarıdaki ilk 3 maçını kaybederek BAL yarışına havlu atan temsilcimiz Sultan Orhanspor, 2017-2018 sezonu yarın oynayacağı Nusretiye mücadelesiyle kapatacak. Son 3 maçını kazanarak prestij edinen Özgür Demirtaş’ın öğrencileri vedayı da galibiyetle yapmak istiyor. Temsilcimiz ilk maçı 1-0 kazanmıştı. Rövanş Derbent Stadı’nda saat 16.00’da oynanacak.









