Amatör Süper Lig A Grubu’nda sezonun ilk yarısı dün akşam oynanan maçların ardından sona erdi. Tavşancılspor’u 2-1 mağlup eden Demirspor 11. maçını da kazanarak 33 puan ile ilk yarıyı lider bitirdi.DEĞİRMENDERE GALİPGecenin en kritik maçlarından birisi Değirmendere’de oynandı. Sezonun dişli takımlarından Değirmenderespor, grubun sert ve ne yaptığını bilen bir futbol oynayan takımlarından Çınarlıspor'u 1-0 mağlup etmeyi başardı. Yeşil-Siyahlılar böylece yeni teknik adamı Fatih Şengün ile çok değerli bir galibiyete imza attı.SULTAN GOLE BOĞDU11. haftanın en zevkli maçı Gebze’deydi. Güçlü kadrosu ile öne çıkan takımlardan Sultan Orhanspor, son sıradaki Alikahyaspor’u 5-3 mağlup ederek puanını 21'e çıkardı ve ilk yarısı 2. sırada tamamladı. İki genç ve dirençli takımın mücadelesinde Kandıra Gençlerbirliği ile Çenesuyu Plajyolu 2-2 berabere kaldı. Kandıra evinde çok değerli 2 puan kaybederken 18 puan ile 3. sırada ilk yarıyı tamamladı. Çenesuyu ise 9 puana çıktı ancak ateş hattından çıkamadı.TAVŞANTEPE COŞTUAlt sıraları yakından ilgilendiren 6 puanlık maçta Tavşantepespor ile Başaranspor arasındaki zorlu maçın kazananı 3-1'lik skorla Tavşantepe oldu. Böylece 12 puana çıkan kırmızı-beyazlı ekip sezon başından beri ilk kez düşme potasının üzerine çıktı. Haftanın kritik maçında Derbent, Doğantepe'yi zor da olsa 2-1'lik skorla devirdi ve Kandıra GB ile birlikte sezonun ilk yarısını 18 puanda bitirdi.
SPOR
Yayınlanma: 01 Aralık 2016 - 16:05
Süper A'da ilk yarı perdesi kapandı
SPOR
01 Aralık 2016 - 16:05









