Gebzespor yöneticisi Mustafa Turhan, Babaeski deplasmanında alınan galibiyetin fazla büyütülmemesini, önlerinde kazanmaları gereken bir maçın daha olduğunu kaydetti. Turhan şöyle konuştu;”Deplasmanda kazanamıyorduk. Farklı galibiyetle suskunluğumuzu bozduk. Bu galibiyeti tüm herkese armağan ediyoruz. 3 puan, hem Gebze adına, hem de bizim adımıza iyi oldu. İhtiyacımız olan bir galibiyetti. Ama bu galibiyeti gözümüzde fazla büyütmemeliyiz. Fakat küçük de görmemeliyiz. Tam zamanında alınmış bir galibiyet. Her şey tadında kalsın. Önümüzde Ergene Velimeşe maçı var. Bu galibiyetin anlamını ve değerini koruması için Velimeşe’yi de 3 puanla geçmeliyiz” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 08 Aralık 2015 - 12:44
Tadında kalsın
Gebzespor yöneticisi Mustafa Turhan, Babaeski galibiyetinin fazla büyütülmemesini istedi.
SPOR
08 Aralık 2015 - 12:44









