Darıca Gençlerbirliği’nin vefakâr taraftar grubu Çınaraltı, yaptığı bir organizasyonla sarı-yeşilli futbolcularla bir araya geldi. Taraftar kendi elleriyle futbolculara baklava ikram ederken, sarı-yeşilli futbolcularda bu ziyaretle büyük moral buldu. Darıca Belediye Başkanı ve Darıca GB Onursal Başkanı Şükrü Karabacak, Darıca GB Başkanı Mustafa Öztürk, yöneticiler Zeki Sarı ve Mücahid Vural'ın da hazır bulunduğu ziyarette taraftarlar, Darıcalı futbolculardan şampiyonluk sözü aldı.ÇINARALTI ŞAMPİYONLUK İSTİYORDarıca Gençlerbirliği tribün lideri Orhan Atik burada yaptığı konuşmada, “Bizler sizlere gönülden inanıyoruz. Hiçbir maçımızda sizi yalnız bırakmayacağız. Bu sene şampiyon olup hak ettiğimiz 2. Lig’e adımızı yazdıracağız. Siz yeter ki yüreğinizi ortaya koyun, biz 90 dakika sizi susmadan destekleyeceğiz'” dedi.ÖZTÜRK TEŞEKKÜR ETTİDarıca Gençlerbirliği Başkanı Mustafa Öztürk ise, “Taraftarsız Darıca Gençlerbirliği olmaz. Buraya gelerek bizlere büyük moral veren taraftarlarımıza teşekkür diyorum. Taraftarlarımızın gücünü hissediyoruz. Allah'ın da izniyle bu takım bu sene şampiyon olacak” diye konuştu.KARABACAK TAKIMA GÜVENİYORDarıca Belediye Başkanı ve Darıca GB Onursal Başkanı Şükrü Karabacak ise takıma çok güvendiklerini belirterek, ''Darıca GB, şehrimizin bir markası. Ve bu markaya çok önemli destekler veriyoruz. Başkanımız, yöneticilerimiz, futbolcularımız, taraftarlarımız, basınımız hepimiz burada bir aileyiz. Başarılı olmak istiyorsak birlik ve beraberliğimiz daima sürmeli. Buraya gelen tüm taraftarlarımızdan Allah razı olsun. İnşallah sezon sonu şampiyon olduğumuzda Darıcalılar olarak büyük bir şölen gerçekleştiririz” dedi. Konuşmaların ardından Darıca Belediye Başkanı ve Darıca GB Onursal Başkanı Şükrü Karabacak ve Darıca GB Başkanı Mustafa Öztürk, taraftarlarla beraber tezahüratlarda bulundu.
SPOR
Yayınlanma: 01 Ağustos 2016 - 15:41
Taraftar çıldırdı, şampiyonluk istiyor
Darıca Gençlerbirliği yeni sezon öncesi taraftarlarıyla buluştu. Meşalelerle tesislere çıkarma yapan Çınaraltı Taraftar Grubu, futbolculara sevgi gösterilerinde bulundu. Şampiyonluk isteyen sarı-yeşilli taraftarlar, güçlü bir kadro kurulmasını sağlayan yönetim kurulu lehine de tezahüratlar yaptı.
SPOR
01 Ağustos 2016 - 15:41









