Yaklaşık 3 bin mor-beyaz sevdalısı takımlarına müthiş destek verdi ama galibiyet sevinci yaşayamadı.DESTEK VAR, GALİBİYET YOKGebzespor’un muhteşem taraftarı bugün Alaettin Kurt Stadı’nda adeta resital yaptı. Maç öncesinde başlayan ve hakemin bitiş düdüğüne kadar tezahüratlarla devam eden destek görülmeye değerdi. Müthiş bir ambiyans yaratan mor-beyazlı taraftarın bu desteğini futbolcular boşa çıkarırken alınan beraberlik galibiyet umuduyla stada koşan taraftarları derinden üzdü.
SPOR
Yayınlanma: 13 Kasım 2016 - 16:39
Taraftar daha ne yapsın
SPOR
13 Kasım 2016 - 16:39









