Bugün yeni yaşını kutlayan Gebze Belediye Başkanı Adnan Köşker’e ziyaretçi akını vardı. Partili, vatandaş ve Belediye çalışanları Başkan Köşker’in 54’üncü yaşını kutlarken, Gebzespor taraftarları da Köşker’in bu özel gününü unutmadı ve Başkana ‘iyi ki doğdun…’ dileklerinde bulundu. Üzerinde Gebzespor logosunun yer aldığı bir yaş pasta yaptıran Gebzespor tribün lideri Abdulkerim Yıldırım ve Gebzespor Taraftarlar Derneği Başkanı İmdat Karakaya, Köşker’i makamında ziyaret ederek yeni yaşını kutladı. Köşker de, Yıldırım ve Karakaya’ya bu nazik doğum günü ziyaretlerinden dolayı teşekkür etti.KÖŞKER'DEN 15 OTOBÜS SÖZÜYıldırım ve Karakaya, Başkan Köşker’den Kocaelispor deplasmanı için otobüs sözü de aldı. Köşker’in yapılan görüşmede Karakaya’ya 15 otobüs sözü verdiği ifade edildi. Karakaya, “Başkanımızın yeni yaşını kutladık, kendisine sağlıklı ve mutlu yıllar diledik. Sağolsun bizimle yakından ilgilendi. Kocaelispor deplasmanı için başlattığımız otobüs kampanyasına da 15 otobüsle katıldığını beyan etti. Kendisine tüm Gebzespor taraftarları adına teşekkür ediyorum” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 06 Ocak 2016 - 16:59
Taraftar, Köşker'in yeni yaşını kutladı
Gebzespor tribün lideri Abdulkerim Yıldırım ve Taraftarlar Derneği Başkanı İmdat Karakaya, Gebze Belediye Başkanı Adnan Köşker’in yeni yaşını kutladı. Köşker, Kocaelispor deplasmanı için taraftara 15 otobüs sözü verdi.
SPOR
06 Ocak 2016 - 16:59









