Gebzespor Teknik Direktörü Cengiz Demir, Güngören maçında üzdükleri taraftarlara ayrı bir paragraf açtı. Eskiçarşı Grubu’ndan özür dilediklerini ifade eden Cengiz Hoca, “Hakikaten cefakâr bir taraftarımız var. Güngören’de kalabalık bir grupla bizi desteklediler. Onların galibiyet beklentilerini boşa çıkardığımız için üzüntülüyüm ve orada bulunan herkesten takımım adına özür diliyorum” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 24 Kasım 2015 - 10:35
Güncelleme: 24 Kasım 2015 - 10:40
Taraftardan özür diliyoruz
Gebzespor Teknik Direktörü Cengiz Demir, Güngören'de üzdükleri taraftarlardan özür dilediklerini söyledi.
SPOR
24 Kasım 2015 - 10:35
Güncelleme: 24 Kasım 2015 - 10:40









