Kirazpınar’da Hasan Hüseyin Köse dönemi kapandı. Köse ile dün akşam bir araya gelen Kirazpınarspor Başkanı Erhan Uzunhasan, hizmetlerinden dolayı tecrübeli teknik adama teşekkür etti. Yöneticiler Coşkun Aydın ve Ömer Hayır’ın da bulunduğu görüşmede tatlı yiyen ve tatlı konuşan taraflar son derece medeni bir şekilde yollarını ayırdı. Başkan Uzunhasan, “Hasan Hoca çok değerli bir insan ve iyi bir teknik adam. Ancak futbolda bazen işler istediğiniz gibi gitmiyor. Kan değişikliğine giderek kendisine teşekkür ettik. Bizim için her zaman dostluklar bakidir” dedi. Uzunhasan’a teşekkür eden Köse ise kalan maçlarda Kirazpınarspor’a başarılar diledi.
SPOR
Yayınlanma: 11 Kasım 2015 - 12:28
Tatlı ayrılık!
Kirazpınarspor yönetimi, antrenör Hasan Hüseyin Köse ile medeni bir şekilde yollarını ayırdı.
SPOR
11 Kasım 2015 - 12:28









