Transferin son gününde Beylikbağıspor’a transfer olan Aytaç Uçar, mutlu olduğunu söyledi. ‘Tecrübemi aktarmak için buradayım’ ifadesiyle Beylikbağıspor’a transferini değerlendiren Aytaç Uçar, öncelikli olarak transferde emeği geçen Başkan Ali Çağın’a teşekkür etti. Beylikbağıspor’un bölgenin en saygın kulüplerinden biri olduğunu ifade eden tecrübeli oyuncu, “Beylikbağı iyi bir takım. İhsaniye Doğan maçını izledim. Ligde iyi gidişimiz var. Takımın gücüne güç katmak için buradayım. Başkanımız Ali Çağın’la geçmişe dayalı bir dostluğumuz var. Kendisiyle ortaokulu beraber okuduk. Böyle bir teklif gelince hiç düşünmedim ve Beylikbağıspor’a evet dedim” diye konuştu. Aytaç, ‘Neden üst ligleri tercih etmedin ?’ sorusuna ise “Birçok takım tarafından arandım. Gitseydim, Tatvan’da, Serhat Ardahan’da iyi bir paraya top oynardım. Ama her şey maddiyat değil. Yeteri kadar gurbette mücadele verdik, birikimimizi yaptık. Bundan sonra bölgemiz futboluna katkı sunmak istediğim için Beylikbağıspor’a geldim” cevabını verdi.
SPOR
Yayınlanma: 21 Ekim 2015 - 15:56
"Tecrübemi aktarmak için buradayım…"
Transferin son gününde Beylikbağıspor’a transfer olan Aytaç Uçar, mutlu olduğunu söyledi. Tecrübeli oyuncu,"Tecrübemi aktarmak için buradayım" dedi.
SPOR
21 Ekim 2015 - 15:56









