İyi giden çıkışını Güngören deplasmanında sonlandıran Gebzespor, alınan 1-0’lık yenilgiye kahroluyor. İlk yenilgisiyle tanışan teknik direktör Cengiz Demir, mağlubiyeti hak etmediklerini ve rakipleri karşısında tek eksiklerinin gol olduğunu söyledi. Cengiz Hoca maç değerlendirmesinde, “İlk devre oyunda üstünlüğü sağladığımız durumda kaçırdığımız pozisyonlar vardı. Öne geçebilirdik. Atalım derken golü yedik. İkinci yarıda da gol pozisyonları yakaladık. Ancak final ve bitiriş vuruşlarını bir türlü yapamadık. Sonuç alabilmemiz için final vuruşlarını gerçekleştirmemiz lazım. Maalesef sonuç vuruşlarını yapamadığımız için Güngören’de kaybettik” ifadelerini kullandı.KAYBEDİLMİŞ BİR ŞEY YOKHedeflerinden bir sapma olmadığını sözlerine ekleyen Cengiz Hoca, “Güngören’de kazanabilirdik ama olmadı. Her maçı kesin kazanacağız diye bir şey de yok. Önümüzde 4 maçlık bir periyot var. Ardından devre arası olacak. Ortada duran 12 puana talibiz. Bu maçlardan alacağımız sonuçlara göre takviye ve kamp konusunu yönetimimizle oturup konuşacağız” diye konuştu.
SPOR
Yayınlanma: 24 Kasım 2015 - 10:30
Güncelleme: 24 Kasım 2015 - 10:35
Tek eksik goldü
İlk yenilgisini Güngören deplasmanında alan Gebzespor’un teknik direktörü Cengiz Demir, rakipleri karşısında tek eksiklerinin gol olduğunu söyledi. Demir, “Final vuruşlarını iyi yapamadık. Kaybettiğimiz için üzgünüz" dedi.
SPOR
24 Kasım 2015 - 10:30
Güncelleme: 24 Kasım 2015 - 10:35









