Gebzespor teknik direktörü Cengiz Demir, Ergene Velimeşe maçının önemli olduğuna parmak basarak, saha ve seyircileri önünde mutlak kazanmaları gerektiğini kaydetti. Kendilerini bu maçla bir kez daha ispat edeceklerini oyuncularına aktaran Demir, “Kimsede rahatlama, gevşeme görmek istemiyorum. Babaeski’de sadece bir maç kazandık. Yolumuza bakacağız. Daha kazanacağımız çok maç var. Ergene Velimeşe maçını kazanarak gücümüzü bir kez daha gösterelim. Cevabımız sahada olacak. Sizler bu ligin iyi takımısınız. Bu ligde yenemeyeceğimiz takım yok. Tek konsantrasyonunuz bu maç olsun. İşimiz asıl şimdi başlıyor. Bu maçı da kazanırsak, önemli bir virajı geride bırakmış oluruz” ifadelerini kullandı.Gebzespor teknik direktörü Cengiz Demir, Ergene Velimeşe maçının önemli olduğuna parmak basarak, saha ve seyircileri önünde mutlak kazanmaları gerektiğini kaydetti. Kendilerini bu maçla bir kez daha ispat edeceklerini oyuncularına aktaran Demir, “Kimsede rahatlama, gevşeme görmek istemiyorum. Babaeski’de sadece bir maç kazandık. Yolumuza bakacağız. Daha kazanacağımız çok maç var. Ergene Velimeşe maçını kazanarak gücümüzü bir kez daha gösterelim. Cevabımız sahada olacak. Sizler bu ligin iyi takımısınız. Bu ligde yenemeyeceğimiz takım yok. Tek konsantrasyonunuz bu maç olsun. İşimiz asıl şimdi başlıyor. Bu maçı da kazanırsak, önemli bir virajı geride bırakmış oluruz” ifadelerini kullandı.
SPOR
Yayınlanma: 09 Aralık 2015 - 17:22
Tek konsantrasyonunuz Velimeşe maçı olsun
Genel görünüş itibariyle hem mücadele, hem de skor anlamında Babaeski’den istediklerini alarak döndüklerini belirten Gebzespor’un teknik direktörü Cengiz Demir, artık sadece Ergene Velimeşe maçının düşünülmesini istedi.
SPOR
09 Aralık 2015 - 17:22









