3. Lig 3.Grup’ta Play-Off’u kovalayan Darıca Gençlerbirliği, art arda gelen beraberliklerin moral bozukluğunu üzerinden atmak istiyor. Bergama Belediyespor maçını bunun için büyük fırsat gören futbolcular, kendilerini galibiyete şartlıyor. Futbolcuların moral-motivasyonlarını yukarıya çıkarmak teknik direktör Ramazan Silin ve Kulüp Başkanı Abdullah Örs’e kaldı. Silin her idman öncesi futbolcularla kısa bir toplantı yaparken, beraberliklerin unutulmasını ve sadece Bergama maçına adapte olunmasını istedi. Bu arada futbolcularla yakın diyalog kuran Başkan Örs, moral verici sözleriyle gergin olan yüzlerde biraz olsun tebessüm oluşmasını sağlıyor.
SPOR
Yayınlanma: 30 Mart 2016 - 17:29
Güncelleme: 30 Mart 2016 - 17:36
Telafi yolunda
Son 3 maçtır ummadık beraberlikler alan Darıca Gençlerbirliği, Bergama mesaisini sürdürüyor. Beraberliklerden ötürü bir hayli moralsiz gözüken futbolcuların, teknik direktör Ramazan Silin’e “telafi” sözü verdikleri belirtildi.
SPOR
30 Mart 2016 - 17:29
Güncelleme: 30 Mart 2016 - 17:36









