Törk mesajında şu ifadelere yer verdi, “Bugün, emperyalizme isyan ettikleri için, adaletin ayaklar altına alındığı bir sistem tarafından, gencecik yaşlarında hayatları ellerinden alınan üç fidanın acısının 46. yıldönümü. Gençliğin altın çağında, hayatının baharını yaşamamışken sisteme kurban edilen Denizler, aradan geçen yıllara karşın hala milyonların yüreğinde yaşamakta ve bugün gelinen süreçte, Türkiye halkı onların özgürlük mücadelelerine büyük bir özlem duymaktadır. 'Yaşasın Tam Bağımsız Türkiye' diyerek Türk bayrağı ile yollara düşen Denizler'in özgürlük, eşitlik ve bağımsızlık mücadelesinde göstedikleri onurlu tavırları, Türk gençliğine ışık tutmaya devam edecektir. Kemalizm'i benimsemiş ve gerçek bir Atatürkçü olan Deniz Gezmiş, Hüseyin İnan ve Yusuf Aslan’ı, idam edilişlerinin üzerinden geçen 46 yılın ardından, birkez daha saygı ve minnetle anıyorum.”
GÜNDEM
Yayınlanma: 06 Mayıs 2018 - 14:08
Törk, "Üç fidanın mücadelesine özlem duyuluyor"
Cumhuriyet Halk Partisi Darıca İlçe Başkanı Yakup Törk Deniz Gezmiş, Hüseyin İnan ve Yusuf Aslan’ın idam edilişlerinin 46. yıl dönümü dolayısıyla bir anma mesajı yayınladı.
GÜNDEM
06 Mayıs 2018 - 14:08
İlginizi Çekebilir





