Gebze Fırtına Trabzonspor Taraftarlar Derneği Başkanı Gökhan Altıntaş, işletmeciliğini yaptığı Değirmen Cafe’de dün Gebze Spor Basınını ağırladı. 7 Ocak’ta gerçekleştirecekleri olağan genel kurul öncesinde aday olduğunu deklare eden mevcut başkan Altıntaş, sosyal sorumluluk projeleri ile orantılı bir dernek olduklarını ifade etti. Görevlerinin her şeyden önce Trabzonspor sevgisini aşılamak olduğunu kaydeden Altıntaş, “2 yıldır başkan olarak görevdeyim. Bu süreç içerisinde düzenlediğimiz etkinlikler ve sosyal sorumluluk projelerine 250 Bin TL para harcadık. Geçtiğimiz pazartesi günü Of ve Çaykara’da ilköğretim okul öğrencilerine dağıtılmak üzere kıyafetler götürdük. O çocukların sevinçlerini görünce gözlerimiz doldu, mutlu olduk. Şubat ayında Ağrı Doğubayazıt ve Kars Sarıkamış ilçelerinde belirlediğimiz okullara da yardım götüreceğiz. Buradaki amacımız yoksul öğrencilerimizi sevindirmek ve onlara Trabzon sevgisi aşılamak” dedi.HARUN KAYA ARKADAŞIM, DOSTUMDerneğin kurucu başkanı Harun Kaya ile aralarında bir sorun varmış gibi bir algı yaratıldığını dile getiren Altıntaş, “Harun Kaya benim arkadaşım, dostum. Aramıza nifak tohumları sokmaya çalışanlar var. Kendisiyle kongre öncesi istişare yaptık” diyerek çıkan söylentilere nokta koydu. Yapmak isteyip de yapamadıkları şeylerini olduğunu dile getiren Altıntaş, “Eksiklerimiz, hatalarımız elbette var. Örneğin sosyal medyayı iyi kullanamadık. Yeni dönemde her şey farklı olacak. 7 Ocak’ta Holiday Inn Otel’de düzenleyeceğimiz kongrede aday olduğumu belirtmek istiyorum. Her şey Trabzonspor için” diye konuştu.
SPOR
Yayınlanma: 29 Aralık 2016 - 09:31
Trabzonspor sevgisi aşılıyoruz
2 yıldır Gebze Fırtına Trabzonspor Taraftarlar Derneği’nin Başkanlığı’nı yürüten Gökhan Altıntaş, yeniden adaylığını açıkladığı toplantıda Gebze Spor Basını ile bir araya geldi. Sosyal sorumluluk projelerine büyük önem verdiklerini dile getiren Altıntaş, ”Gittiğimiz yerlerde Trabzonspor sevgisi aşılıyoruz…” dedi.
SPOR
29 Aralık 2016 - 09:31









