Dün 3 saat boyunca trafiğin durma noktasına geldiği E-5’te otogar ve TÜBİTAK’a girişler saatlerce sağlanamadı. Anibal kavşağında trafik ışıklarının bozulması da eklenince sürücülerin yardımına trafik polisleri yetişti. Görevli polislerin gazetemize verdiği demeçlerde, “Senelerdir Gebze’de bu sorunlar yaşanıyor. Buraya yeni bir kavşak yapılacak diye çalışma levhası koydular. Kaç ay geçti üzerinden bir kazma bile vurmadılar. Böyle bir rezillik olamaz. Trafik artık modernleşmeli. Trafik polisleriyle değil, bu sorunu giderecek çalışmalarla sağlanmalı. 1900’lerin başında yaşamıyoruz. 2016’ya girmek üzereyiz. Sanırım bu problemlerden birileri rahatsız değil olacak ki hiçbir çalışma yapılmıyor” ifadelerini kullandılar. 
GÜNDEM
Yayınlanma: 22 Aralık 2015 - 16:08
Trafik polisleri de "yeter artık!" dedi
Bugüne kadar Gebze’nin trafik sorunundan muzdarip olduklarını dillendiren taksi şoförleri, servis şoförleri, esnaf, halk ve siyasilerden sonra, şimdi de trafik polisleri illallah etti.
GÜNDEM
22 Aralık 2015 - 16:08
İlginizi Çekebilir






