10 yıl sonra yükseldiği 2.Lig’de tutunamayan ve üstüne bir de transfer yasağına mahkum bırakılan Darıca Gençlerbirliği’nde hareketli günler başladı. Transfer yasağının kaldırılması için 3 Milyon TL’ye ihtiyaç duyulurken, Başkan Arif Gülen yaklaşık 1 Milyon TL’ye bu sorunu çözüp, gerekli transfer iznini almak istiyor. Geçmiş dönem oyuncularına alacaklarının yüzde 30’unu ödeyip, geri kalanını ötelemek şartıyla transfer yasağını kaldırmayı hedefleyen Başkan Gülen’in bu doğrultuda bazı oyuncular ile anlaştığı belirtiliyor.
SPOR
Yayınlanma: 06 Haziran 2019 - 14:53
Transfer yasağını yüzde 30'la çözecek!
10 yıl sonra yükseldiği 2.Lig’de tutunamayan ve üstüne bir de transfer yasağına mahkum bırakılan Darıca Gençlerbirliği’nde hareketli günler başladı.
SPOR
06 Haziran 2019 - 14:53









