Şuana dek dış transferde 10 oyuncuyla söz kesen Gebzespor yeniden taarruza kalkıyor. ‘O SENE BU SENE’ diye adlandırdığı şampiyonluk parolasıyla yola çıkan mor-beyazlı yönetim yarın yeni anlaşmalara imza atabilir. Bu hafta transfere son şeklini verecek olan Başkan İlker Çakır görüştüğü oyunculardan haber bekliyor. Sol bek ve forvet transferi üzerinde duran mor-beyazlı kurmaylar en iyi oyuncuyu alabilmek adına titiz bir çalışma yürütüyor.
SPOR
Yayınlanma: 22 Mayıs 2016 - 15:07
Transferde ikinci dalga
SPOR
22 Mayıs 2016 - 15:07









