Transfer listesinde bulunan futbolcuları bir bir sarı-yeşilli renklere bağlayan Darıca Gençlerbirliği Kulüp Başkanı Mustafa Öztürk, transfere düğün molası verecek. Bayburt’tan alınan Uğur Karakoç’la transfer taarruzuna başlayan ve şuana dek 10 yeni oyuncuyu şampiyonluğa oynayacak kadroya katan Başkan Öztürk, hafta sonu dünya evine girecek olmasıyla transferi bir süre askıya alacak. Sevil Hanım ile önümüzdeki Pazar günü Şişecam Tesisleri’nde düzenlenecek düğün töreniyle bekarlığa veda edecek olan Başkan Öztürk, balayından sonra transfer çalışmalarına kaldığı yerden devam edecek. Başkan Öztürk’ün listesinde 2 stoper ve 2 orta saha oyuncusu bulunuyor.
SPOR
Yayınlanma: 14 Temmuz 2016 - 13:42
Güncelleme: 14 Temmuz 2016 - 14:05
Transfere düğün molası
SPOR
14 Temmuz 2016 - 13:42
Güncelleme: 14 Temmuz 2016 - 14:05









